DK20 serija traktora osmišljena je da odgovara svakom poslukoji zahtijeva snažan, izdržljiv i kompaktan traktor.Dostupna u izvedbama od 45 do 58 konjskih snaga, ova serijakompaktnih traktora visokih performansi objedinjuje zavidnusnagu i jednostavno upravljanje.
- Br. cilindara 3
- Mjenjač Mehanički - H-Shuttle
- Aspiracija atmosferska
- Jamstveni rok 60 mjeseci
- Tip traktora Bez kabine
- Snaga motora (KS) 50.3
Tehničke karakteristike
Spojka: | Jednostupanjska suha spojka |
Kočnice: | Multi disk kočnice u ulju |
Zapremnina (cm3): | 1,826 |
Br. Okretaja (okr/min): | 2600 |
Br. cilindara: | 3 |
Težina (kg): | 1610 |
Diferencijal: | Mehanička blokada stražnjeg diferencijala |
Proizvodač motora: | Daedong (Koreja) |
Visina (mm): | 2430 (2233) |
Visina od tla - klirens (mm): | 386 |
Međuosovinski razmak (mm): | 1810 |
Rezervoar (l): | 45 |
Trag kotača prednji (mm): | 1284 / Narrow (uski): 1162 |
Trag kotača stražnji (mm): | 1251 / Narrow (uski): 1141 |
Mjenjač: | Mehanički - H-Shuttle |
Aspiracija: | atmosferska |
Jamstveni rok: | 60 mjeseci |
Tip traktora: | Bez kabine |
Snaga motora (KS): | 50.3 |
Snaga motora (kW): | 37.5 |
Izlazno vratilo - PTO (okr/min): | Neovisno, 540/540 E (540/1000) |
Brzine: | 16 x 16 (Puzavac) |
Stražnje izlazno vratilo - PTO (okr/min): | 540/540 E |
Kapacitet pumpe za rad s priključcima (l/min): | 36,4 |
Stražnji prihvat u 3 točke: | Kategorija 1 |
Maksimalni kapacitet podizanja (kg): | 1717 |
Hidraulički sustav podizanja: | Regulacija položaja, Opterećenje hidraulike (draft) |
Volan: | Hidraulički servo volan |
Stražnji hidraulični priključak: | 4 ventila |
Automatsko isključivanje izlaznog vratila (PTO): | Standardna oprema |
Uključivanje plivajuce pozicije jednim dodirom: | Standardna oprema (ručno uključivanje putem zasebne komande) |
Radijus okretanja: | 2640 / narrow (uski): 3420 |
Brzina kretanja naprijed (km/h): | 0,34 - 32,8 |
Brzina kretanja natrag (km/h): | 0,33 - 32,0 |
Ukupna dužina sa prihvatom u tri tocke (mm): | 3288 |
Ukupna širina - minimalni trag kotaca (mm): | 1600 |
Model motora: | 3HT-TM5B |
Kotači Agricultural - prednji: | 280/70 R16 |
Kotači Agricultural - stražnji: | 360/70 R24 |
Dokumenti
Opis
POVIJEST KIOTI TRAKTORA
Kioti je proizvođač traktora iz Daedonga, osnovan 1947. godine te je danas vodeći proizvođač poljoprivrednih strojeva u Južnoj Koreji. Njihova glavna djelatnost je proizvodnja i prodaja traktora. S pet proizvodnih pogona, uključujući ljevaonicu koja veliku pažnju pridaje kvaliteti i čvrstoći materijala, proizvodnja se proširila na strojeve za žetvu i sadnju, a sve zbog želje za razvojem i proširivanjem svojih proizvoda.
Prvi Daedong motori proizvedeni su 1949. godine, a u prve su Daedong traktore ugrađeni 1968. godine. Prvo tržište izvan Koreje bilo je američko tržište, a slijedila ga je Europa 1990. godine.
Danas je ime Kioti prisutno u 80 zemalja i predstavlja seriju raznolikih traktora na europskom i američkom tržištu. Kako bi se osiguralo kvalitetno poslovanje na europskom tržištu, u Rotterdamu je uspostavljen Kioti Europe za nadgledanje prodaje u 27 zemalja s više od 200 zaposlenih.
KARAKTERISTIKE TRAKTORA
Pogon na sva četiri kotača (4 WD)
Pogon na sva četiri kotača (4 WD) standardan je na svim modelima te se pokreće lako dostupnom ručicom.
Osvijetljena kontrolna ploča
Osvijetljena kontrolna ploča osigurava vrlo dobru vidljivost pri svim radnim uvjetima – danju i noću.
Hidrostatski inverter (za H-shuttle model)
Hidrostatski inverter omogućuje brzu promjenu smjera kretanja (naprijed-nazad) bez upotrebe kvačila.
Blokada stražnjeg diferencijala
Standardna blokada diferencijala lako je dostupna te osigurava maksimalnu trakciju i pomoć u vožnji na pjeskovitom i blatnom terenu.
Joystick (model s kabinom, 58KS)
Ergonomično dizajnirani joystick za prednji utovarivač standardan je za DK10 seriju sa kabinom.
"Cruise PTO" (58KS)
U "Cruise PTO" modu moguće je neovisno regulirati brzinu vrtnje izlaznog vratila (PTO) što omogućava pouzdane performanse sa različitim priključcima čak i u teškim uvjetima rada.
Snažan i robustan hidrostatski mjenjač (HST model)
Učinkovit HST mjenjač jamči visoku produktivnost. Trostupanjski mjenjač (Hi/Mid/Low) sa dvojnim pedalama omogućava jednostavno i brzo izvršenje svakog zadatka.
Ekološki dizel motor (58KS)
Novi „Common Rail“ dizel motor (CRDI) unaprjeđuje uštedu goriva istodobno smanjujući razinu buke. Sa ovim ekološki prihvatljivim Tier 4 motorom, DK10 serija nudi tihu, kvalitetnu i moćnu izvedbu.
Neovisno hidraulično PTO vratilo
Stražnje neovisno PTO vratilo stavlja se u funkciju jednostavnim okretanjem prekidača. Sigurnosna blokada sprječava pokretanje motora ukoliko je PTO vratilo ostalo uključeno. Svi modeli standardno dolaze sa mogućnošću izbora između ručnog ili automatskog isključenja PTO-a. Kada je uključen automatski PTO, PTO vratilo će se automatski isključiti prilikom podizanja stražnjeg prihvata u tri točke te ukloniti rizik izloženosti rotirajućim dijelovima